keskiviikko 13. helmikuuta 2013

13.02.

Ps. 138:3
Sinä päivänä, jona minä huusin, sinä vastasit minulle; sinä rohkaisit minua: minun sieluni sai voiman.
> Siirry
Rinnakkaisviitteet

Ps. 86:16 Käänny minun puoleeni, ole minulle armollinen, anna voimasi palvelijallesi, auta palvelijattaresi poikaa. > Siirry
Ruotsi (1917)

138:3 När jag ropade, svarade du mig; du gav mig frimodighet, och min själ fick kraft.
Englanti (ASV 1901)

138:3 In the day that I called thou answeredst me, Thou didst encourage me with strength in my soul.

Jes. 51:6
Nostakaa silmänne taivasta kohti ja katsokaa maata, joka alhaalla on, sillä taivaat katoavat kuin savu ja maa hajoaa kuin vaate ja sen asukkaat kuolevat kuin sääsket, mutta minun autuuteni pysyy iankaikkisesti, ja minun vanhurskauteni ei kukistu.
> Siirry
Ei rinnakkaisviitteitä
Ruotsi (1917)

51:6 Lyften upp edra ögon till himmelen, skåden ock på jorden härnere: se, himmelen skall upplösa sig såsom rök och jorden nötas ut såsom en klädnad, och dess inbyggare skola dö såsom mygg; men min frälsning förbliver evinnerligen, och min rättfärdighet varder icke om intet.
Englanti (ASV 1901)
51:6 Lift up your eyes to the heavens, and look upon the earth beneath; for the heavens shall vanish away like smoke, and the earth shall wax old like a garment; and they that dwell therein shall die in like manner: but my salvation shall be for ever, and my righteousness shall not be abolished.



Jes. 6:3
Ja he huusivat toinen toisellensa ja sanoivat: "Pyhä, pyhä, pyhä Herra Sebaot; kaikki maa on täynnä hänen kunniaansa."
> Siirry
Rinnakkaisviitteet

Ilm. 4:8 .... ne sanoivat lakkaamatta yötä päivää: "Pyhä, pyhä, pyhä on Herra Jumala, Kaikkivaltias, joka oli ja joka on ja joka tuleva on." > Siirry
Ruotsi (1917)

6:3 Och den ene ropade till den andre och sade: "Helig, helig, helig är HERREN Sebaot; hela jorden är full av hans härlighet."
Englanti (ASV 1901)
6:3 And one cried unto another, and said, Holy, holy, holy, is Jehovah of hosts: the whole earth is full of his glory.


...näkevät Jumalassa jatkuvasti jotakin uutta, ihmeellistä ja ihanaa ja jokaisen uuden ilmestyksen myötä he eivät voi muuta kuin huutaa yötä päivää Hänen ylistystään

...kun palvomme Jumalaa hengessä ja totuudessa mielemme, ajatuksemme ja huomiomme on kiinnittynyt pelkästään Häneen... tärkeää on se taso, millä henkemme on yhteydessä Jumalaan


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti