keskiviikko 26. syyskuuta 2018

26.09.2018 Ps 91:4


Psalm 91:4 AMP [Then] He will cover you with His pinions, and under His wings shall you trust and find refuge; His truth and His faithfulness are a shield and a buckler.

”Sulillaan hän suojaa sinua, hänen siipiensä alla sinä saat turvan. Hänen totuutensa on kilpi ja suojus.”

Psalmit 91:4 FINRK

”Sinä et pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,”

Psalmit 91:5 FINRK

”Sulillaan hän suojaa sinua, hänen siipiensä alla sinä saat turvan. Hänen totuutensa on kilpi ja suojus.

et ruttoa, joka kulkee pimeässä, et tautia, joka tekee tuhojaan keskellä päivää.

Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.

Hän huutaa minua avukseen, ja minä vastaan hänelle. Minä olen hänen kanssaan ahdistuksessa. Minä vapautan hänet ja kunnioitan häntä.”

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti