torstai 10. syyskuuta 2015

10.09.





Ilm.
19:11


Ja
minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä
istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii
vanhurskaudessa.


Rinnakkaisviitteet


Ps. 96:13 Herran edessä, sillä hän tulee, sillä hän tulee tuomitsemaan maata:
hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaudessa ja kansat uskollisuudessansa.

Jes. 11:4 vaan tuomitsee vaivaiset vanhurskaasti ja jakaa oikein oikeutta maan
nöyrille; suunsa sauvalla hän lyö maata, surmaa jumalattomat huultensa
henkäyksellä.

Jes. 11:5 Vanhurskaus on hänen kupeittensa vyö ja totuus hänen lanteittensa
side.

Hes. 1:1 Kolmantenakymmenentenä vuotena, neljännessä kuussa, kuukauden
viidentenä päivänä, kun minä olin pakkosiirtolaisten joukossa Kebar-joen
varrella, aukenivat taivaat, ja minä näin Jumalan näkyjä.

Ilm. 1:5 ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka
on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä
rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä

Ilm. 3:14 Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se
uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku:

Ilm. 6:2 Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli
jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan.

Biblia (1776)

Ja minä näin taivaan avatuksi, ja katso, valkia orhi, ja se, joka sen päällä
istui, kutsuttiin uskolliseksi ja totiseksi, ja vanhurskaudella hän tuomitsee
ja sotii.


 Revelation
19
(AMP) The Coming of Christ the Conqueror

11 And I saw
heaven opened, and behold, a white horse, and He who was riding it is called
Faithful and True (trustworthy, loyal, incorruptible, steady), and in
righteousness He judges and wages war [on the rebellious nations].


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti