perjantai 7. huhtikuuta 2017

09.04. Fil 1:21


Fil 1:21 Sillä minulle elämä oin Kristus ja kuolema on voitto.

Philippians 1:21Amplified Bible, Classic Edition (AMPC)

21 For me to live is Christ [His life in me], and to die is gain [the gain of the glory of eternity].

Philippians 1:21Amplified Bible (AMP)

To Live Is Christ 21 
For to me, to live is Christ [He is my source of joy, my reason to live] and to die is gain [for I will be with Him in eternity].
Rinnakkaisviitteet
Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. 
Gal. 2:20 ja minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa; ja minkä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan Pojan uskossa, hänen, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni. 
Biblia (1776)
Sillä Kristus on minulle elämä, ja kuolema on minulle voitto.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti