perjantai 21. huhtikuuta 2017

23.04. Sananl 3:1-2, 5 Moos 8:1, 5 Moos 30.16


Sananl. 3:1-2
Poikani, älä unhota minun opetustani, vaan sinun sydämesi säilyttäköön minun käskyni; 
Biblia (1776) Poikani, älä unohda minun lakiani, mutta sinun sydämes pitäköön minun käskyni.
Sananl. 3:2
sillä pitkää ikää, elinvuosia ja rauhaa ne sinulle kartuttavat
Biblia (1776)Sillä ne saattavat sinulle pitkän ijän, hyvät vuodet ja rauhan.
Proverbs 3:1-2Amplified Bible, Classic Edition (AMPC)
3 My son, forget not my law or teaching, but let your heart keep my commandments;
For length of days and years of a life [worth living] and tranquility [inward and outward and continuing through old age till death], these shall they add to you.
Rinnakkaisviitteet
5Moos. 8:1 "Pitäkää tarkoin kaikki käskyt, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, että eläisitte ja lisääntyisitte ja pääsisitte ottamaan omaksenne sen maan, jonka Herra valalla vannoen on luvannut teidän isillenne
Deuteronomy 8:1Amplified Bible, Classic Edition (AMPC)
8 All the commandments which I command you this day you shall be watchful to do, that you may live and multiply and go in and possess the land which the Lord swore to give to your fathers.
5Moos. 30:16 kun minä tänä päivänä käsken sinua rakastamaan Herraa, sinun Jumalaasi, ja vaeltamaan hänen teitänsä ja noudattamaan hänen käskyjänsä, säädöksiänsä ja oikeuksiansa, että eläisit ja lisääntyisit ja että Herra, sinun Jumalasi, siunaisi sinua siinä maassa, jota menet ottamaan omaksesi. 
Deuteronomy 30:16Amplified Bible, Classic Edition (AMPC)
16 [If you obey the commandments of the Lord your God which] I command you today, to love the Lord your God, to walk in His ways, and to keep His commandments and His statutes and His ordinances, then you shall live and multiply, and the Lord your God will bless you in the land into which you go to possess.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti