perjantai 14. marraskuuta 2014

20.11.





3.Moos: 26:3
Jos te vaellatte minun säädöksieni mukaan ja noudatatte minun käskyjäni ja
pidätte ne,

26:4 annan minä teille sateen ajallansa, niin että maa antaa satonsa ja kedon
puut kantavat hedelmänsä.

26:5 Ja puiminen kestää teillä viininkorjuuseen asti, ja viininkorjuu kestää
kylvöön asti, ja teillä on kyllin leipää syödäksenne, ja te saatte
turvallisesti asua maassanne.






3 Moos
26:
3 "Jos te elätte minun säädöksieni mukaan ja noudatatte minun
käskyjäni,
4 minä annan teille sateet ajallaan, ja maa tuottaa niin paljon satoa
ja puut niin paljon hedelmää,
5 että teillä riittää puitavaa viininkorjuuseen asti ja
viininkorjuuta kestää kylvämiseen saakka. Teillä on syötävää yllin kyllin, ja
te saatte asua turvallisesti maassanne.






3 Moos 26:3 If you walk in
My statutes and keep My commandments and do them,

4 I will give you rain in due season, and the land shall yield her
increase and the trees of the field yield their fruit.

5 And your threshing [time] shall reach to the vintage and the
vintage [time] shall reach to the sowing time, and you shall eat your bread to
the full and dwell in your land securely.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti