perjantai 14. marraskuuta 2014

09.12.





Ps. 86:11
Neuvo minulle tiesi, Herra,
että minä vaeltaisin sinun totuudessasi. Kiinnitä minun sydämeni siihen yhteen,
että minä sinun nimeäsi pelkäisin.




Rinnakkaisviitteet

Ps. 25:4 Herra, neuvo minulle tiesi, opeta minulle
polkusi.


Ps. 27:11 Neuvo, Herra, minulle tiesi ja johdata
minua tasaista polkua minun vihamiesteni tähden.


Ps. 119:33 Opeta minulle, Herra, käskyjesi tie, niin
minä seuraan sitä loppuun asti.


Ps. 143:8 Suo minun varhain kuulla sinun armoasi,
sillä sinuun minä turvaan. Osoita minulle tie, jota minun tulee käydä, sillä
sinun tykösi minä ylennän sieluni.


Biblia (1776)

86:11 Osoita minulle, Herra, sinun ties, vaeltaakseni
sinun totuudessas: kiinnitä minun sydämeni siihen yhteen, että minä sinun
nimeäs pelkäisin.


Ruotsi (1917)

86:11 Visa mig, HERRE, din väg; jag vill vandra i din
sanning. Behåll mitt hjärta vid det ena att jag fruktar ditt namn.


Englanti (KJV 1789)

86:11 Teach me thy way, O LORD; I will walk in thy
truth: unite my heart to fear thy name.


Ps 86: 11 Herra, neuvo minulle tiesi,

että noudattaisin sinun totuuttasi.

Paina sydämeeni syvälle

pyhä pelko nimeäsi kohtaan.

12 Herra, minun Jumalani, sinua minä kiitän

koko sydämestäni,

iäti minä kunnioitan nimeäsi.

13 Sinun hyvyytesi on suuri, sinä nostit minut tuonelan syvyyksistä.


 
Ps 86:11 Teach me Your way, O Lord,
that I may walk and live in Your truth; direct and unite my heart
[solely, reverently] to fear and honor Your name.

12 I will confess and praise You, O Lord my God, with my
whole (united) heart; and I will glorify Your name forevermore.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti