tiistai 22. heinäkuuta 2014

millainen


Ilm 3: 19 Those whom I [dearly and tenderly] love, I tell their faults and convict and convince and reprove and [I discipline and instruct them]. So be enthusiastic and in earnest and burning with zeal and repent [changing your mind and attitude].
Ne joita minä rakkaasti ja hellästi rakastan minä kerron heille heidän virheensä ja julistan syylliseksi ja suostuttelen ja nuhtelen ja minä annan tehtäväksi itsekurin ja ohjeistan heitä.
Siis olkaa innokkaita ja hartaita, vakavia, totisia ja palakaa innosta katua muuttaa mielenne ja asenteenne.
Ilm 3:20 Behold, I stand at the door and knock; if anyone hears and listens to and heeds My voice and opens the door, I will come in to him and will eat with him, and he [will eat] with Me.
21 He who overcomes (is victorious), I will grant him to sit beside Me on My throne, as I Myself overcame (was victorious) and sat down beside My Father on His throne.

22 He who is able to hear, let him listen to and heed what the [Holy] Spirit says to the assemblies (churches).


Raamattu kertoo millainen minä olen ja millainen Jumala on.
Minä olen syntinen, syyllinen, kovakorvainen, ylpeä, luulen olevani oikeassa, vastahakoinen, tyhmä, päätön ja järjetön ja täysin eksynyt ja täysin väärässä.
Jumala on viisas, hellä, rakastava, pitkämielinen, huumorintajuinen, voimallinen, luova, luotettava, armollinen.
Hän toimii, ohjaa, auttaa, kehottaa, kutsuu, rakastaa, ymmärtää tilanteita, parantaa, korjaa, antaa tilaisuuksia, muuttaa olosuhteita.
Minä olen myös kiitollinen, ihastuksissani, ihmeissäni, mykkänä ihmetyksestä, riemuissani, palvon, ylistän, kunnioitan, minä olen saanut anteeksiannon, löytänyt tottelemisen tien alun.

Ilm 3:19 Jokaista, jota rakastan, minä nuhtelen ja kuritan. Tee siis parannus, luovu penseydestäsi!
 
20 Minä seison ovella ja kolkutan. Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen hänen luokseen, ja me aterioimme yhdessä, minä ja hän. 21 "Sen, joka voittaa, minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niin kuin minäkin olen voittoni jälkeen asettunut Isäni kanssa hänen valtaistuimelleen. 22 "Jolla on korvat, se kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnille."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti