torstai 20. elokuuta 2015

20.08.

1Tim. 1:12   Minä kiitän häntä, joka minulle on voimaa antanut, Kristusta Jeesusta, meidän
Herraamme, siitä, että hän katsoi minut uskolliseksi ja asetti palvelukseensa

Biblia (1776)
Ja minä kiitän meidän Herraamme Kristusta Jesusta, joka minun voimalliseksi
tehnyt on, ja luki minun uskolliseksi, asettain tähän virkaan,

1 Tim 1:12 Kiitos Jumalan armosta12 Minä kiitän Herraamme Kristusta Jeesusta, joka on antanut
minulle voimaa. Kiitän häntä siitä, että hän katsoi minut luotettavaksi ja otti
minut palvelukseensa

 
1 Timothy 1 (AMP)12 I give thanks to Him Who has granted me [the needed]
strength and made me able [for this], Christ Jesus our Lord, because He
has judged and counted me faithful and trustworthy, appointing me
to [this stewardship of] the ministry.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti