perjantai 22. toukokuuta 2015

30.05

Ps. 101:1
Daavidin virsi. Minä veisaan
armosta ja oikeudesta; sinun ylistystäsi, Herra, minä laulan.

Ps. 101:2
Minä tahdon noudattaa nuhteetonta
vaellusta; milloin tulet sinä minun tyköni? Minä tahdon vaeltaa huoneessani
vilpittömällä sydämellä.


Psalmi 101Kuninkaan lupaus
1 Daavidin psalmi.
Minä laulan oikeudesta ja uskollisuudesta,
laulan sinun ylistystäsi, Herra.
2
Minä tahdon vaeltaa viisaasti,
noudattaa totuuden tietä.
Tulethan tuekseni!
Minä tahdon toimia vilpittömästi
kaikessa, mikä valtaani kuuluu.


Psalm 101 (AMP)Psalm 101A
Psalm of David.

1 I will sing of
mercy and loving-kindness and justice; to You, O Lord, will I sing.

2 I will behave myself wisely and give heed to the blameless
way—O when will You come to me? I will walk within my house in integrity and
with a blameless heart.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti