perjantai 22. toukokuuta 2015

01.06.

Ilm. 19:7 Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja
antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa
on itsensä valmistanut.

Rinnakkaisviitteet

Matt. 22:2 "Taivasten valtakunta on verrattava kuninkaaseen, joka laittoi
häät pojallensa.

2Kor. 11:2 Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän
olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen
puhtaan neitsyen.

Ef. 5:32 Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa.

Ilm. 21:2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta
Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.

Ilm. 21:9 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän
maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen:
"Tule tänne, minä näytän sinulle morsiamen, Karitsan vaimon."

Ilm19: 7 Iloitkaamme ja
riemuitkaamme, antakaamme hänelle kunnia!
Nyt on tullut Karitsan häiden aika.
Hänen morsiamensa on valmiina,

 
Revelation 19 (AMP)7 Let us rejoice and shout for joy [exulting and
triumphant]! Let us celebrate and ascribe to Him glory and honor,
for the marriage of the Lamb [at last] has come, and His bride has prepared
herself.


Ps. 4:9 Rauhassa minä käyn levolle ja nukun, sillä sinä, Herra, yksin annat minun turvassa asua.
Rinnakkaisviitteet


5Moos. 33:28 Näin Israel asuu turvassa, Jaakobin lähde erillänsä viljan ja
viinin maassa, jonka taivaskin tiukkuu kastetta.

Ps. 3:6 Minä käyn levolle ja nukun; minä herään, sillä Herra minua tukee
Ps 4:9
Rauhassa menen levolle ja nukahdan. Sinä, Herra, sinä yksin olet minun suojani,
minä saan elää turvassa.


Psalm 4 (AMP)
To the Chief Musician; on stringed instruments. A
Psalm of David.
8
In peace I will
both lie down and sleep, for You, Lord, alone make me dwell in safety and
confident trust.






 


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti