torstai 7. toukokuuta 2015

09.05.

Jes. 25:9 Ja
sinä päivänä sanotaan: "Katso, tämä on meidän Jumalamme, jota me odotimme
meitä pelastamaan; tämä on Herra, jota me odotimme: iloitkaamme ja
riemuitkaamme pelastuksesta, jonka hän toi."

Rinnakkaisviitteet
Ps. 33:21 Sillä hänessä iloitsee meidän sydämemme, me turvaamme hänen pyhään
nimeensä.

Ps. 63:8 Sillä sinä olet minun apuni, ja sinun siipiesi suojassa minä
riemuitsen.

Biblia (1776)
Silloin sanotaan: katso, tämä on meidän Jumalamme jota me odotamme, ja hän
auttaa meitä; tämä on Herra, häntä me odotamme, iloitaksemme ja riemuitaksemme
hänen autuudessansa.
Englanti (KJV 1789)And it shall be said in that
day, Lo, this [is] our God; we have waited for him, and he will save us: this
[is] the LORD; we have waited for him, we will be glad and rejoice in his
salvation


5.Moos:6:7 Ja teroita niitä lastesi mieleen ja puhu niistä kotona istuessasi ja tietä käydessäsi, maata pannessasi ja ylös noustessasi.
11:18 Painakaa siis nämä minun sanani sydämeenne ja mieleenne ja sitokaa ne merkiksi käteenne, ja ne olkoot muistolauseena otsallanne;



Ps. 51:18
Sillä ei sinulle kelpaa teurasuhri, sen minä kyllä antaisin; polttouhri ei ole sinulle mieleen.
Rinnakkaisviitteet
Ps. 40:7 Teurasuhriin ja ruokauhriin et sinä mielisty; minun korvani sinä avasit, polttouhria ja syntiuhria sinä et vaadi.
Ps. 50:8 En minä sinun teurasuhreistasi sinua nuhtele, ja sinun polttouhrisi ovat aina minun edessäni.
Hoos. 6:6 Sillä laupeutta minä haluan enkä uhria, ja Jumalan tuntemista enemmän kuin polttouhreja;
Sananl:16:13 Vanhurskaat huulet ovat kuninkaille mieleen, ja oikein puhuvaa he rakastavat.
Rinnakkaisviitteet
Sananl. 22:11 Joka sydämen puhtautta rakastaa, jolla on suloiset huulet, sen ystävä on kuningas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti