torstai 7. toukokuuta 2015

17.05.

Apt: 2:26 Sentähden minun sydämeni
iloitsee ja kieleni riemuitsee, ja myös minun ruumiini on lepäävä toivossa;

2:27 sillä sinä et hylkää minun sieluani tuonelaan etkä salli Pyhäsi nähdä
katoavaisuutta.

2:28 Sinä teet minulle tiettäviksi elämän tiet, sinä täytät
minut ilolla kasvojesi edessä.'


Ps. 4:8 Sinä
annat minun sydämeeni suuremman ilon, kuin heillä on runsaasta viljasta ja
viinistä.

Rinnakkaisviitteet
Ps. 17:14 kädelläsi ihmisistä, Herra, tämän maailman ihmisistä, joiden osa on
tässä elämässä, joiden vatsan sinä täytät antimillasi, joiden pojat tulevat
ravituiksi ja jotka jättävät yltäkylläisyytensä lapsilleen.

Biblia (1776)

Sinä ilahutat minun sydämeni; ehkä muilla on jyviä ja viinaa kyllä
Englanti (KJV 1789)
(7) Thou hast put gladness in my heart, more than in the time [that] their corn
and their wine increased.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti