perjantai 23. kesäkuuta 2017

Efesolaiskirjeestä kiitokseni ja rukoukseni

Kiitän Jumala on minua
Ef 1:3 siunannut,
4 valinnut
5 ottanut yhteyteen omaksi lapsekseen, Jumalan tahto on hyvä, Jumalan armo on kirkas,
7 lunastanut, Olen saanut rikkomukset anteeksi Jumalan armo on rikas
8 että minulla on runsaasti armoa Jumalalta ja viisautta ja ymmärrystä
9 ilmoittanut meille tahtonsa
11 meillä on perintö Hän vaikuttaa
12 että eläisimme Jumalan kirkkauden ylistykseksi
13 meillä on Pyhän Hengen sinetti perinnön vakuutena
Rukoilen
17 viisauden ja ilmestyksen henkeä Tuntisin hänet
18 valaisemaan sydämeni tietämään mikä toivo ja perintöni on ja
19 miten suuri Hänen voimansa on
Ymmärtämään (kiittämään)
että Hänen voimansa vaikuttaa ja vaikutus on väkeva
20 vaikuttaisi minussa kuten Kristuksessa
21-22 ymmärtämään Kristuksen korkean aseman
Kiitän
2 luku 1 olen elävä
4 Jumala on laupias ja rikas ja Jumala on elävä Jumalan laupeus on rikas Jumalan rakkaus on suuri
5 tehnyt kuolleen eläväksi
6 herättänyt minut (herättää) Osoittaa muille maailmoille runsaan armonsa ja hyvyytensä Rukoilen 3 luku
16 sisäinen ihmiseni vahvistuu (kiitän)
17 Kristus asuu uskon kautta sydämessäni
18 juurtuisin ja perustuisin rakkauteen
19 käsittäisin ja oppisin Kristuksen rakkauden
20 käsittäisin Hänen voimansa suuruuden
6 luku 10 jae vahvistuisin Herrassa ja Hänen väkevässä voimassaan
Teen Puen
Jumalan koko taisteluvarustuksen
Pysyn totuudessa
Olen, ymmärrän, että pysyn vanhurskautettuna Jeesuksen ristinsovituksen vuoksi
Minulla on alttius rauhaan
Uskon Jeesuksen sovitustyön ja Jumalan rakkauden kohdallani kun paha, (tuomiolla, olosuhteissa jne) hyökkää
Puen pelastuksen tietoisuuden autuuden rautahatun (1776 käännös) päähäni
Minulla, minussa elää Jumalan Sana järjen päätelmiä, mielen linnoituksia ja varustuksia ja valheita vastaan
Teen tämän alituisessa rukouksessa ja pyynnössä itseni ja muiden puolesta
Valvon kestävänä, kestävyyttä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti