tiistai 8. joulukuuta 2015

08.12. Jes 26:3, Jes. 27:6, Jes 37:31, Jes 25:1, Ps 63:2, Ps 5:4, Miika 7:7


Jes 26:3 Sille jonka mieli on vakaa, sinä takaat rauhan, sillä hän turvaa sinuun.

Jes 27:6 Tulevina aikoina Jaakob juurtuu, Israel kukkii ja kukoistaa. Koko maanpiiri on täynnä hedelmää.

Jes 37:31 Juudan heimon pelastuneet - ne jotka ovat jääneet jäljelle - tekevät taas juurta alaspäin ja hedelmää ylöspäin.

 

Jes 25:1 Herra, sinä olet minun Jumalani! Minä korotan sinua ja kiitän sinun nimeäsi, sillä sinä olet tehnyt ihmeitä, sinun suunnitelmasi kaukaisilta päiviltä ovat todet ja vakaat.

Ps 63:2 Jumalani sinä olet minun Jumalani, sinua minä etsin varhain. Sinua minun sieluni janoaa, sinua kaiaa minun ruumiini kuivassa ja nääntyvässä, vedettömässä maassa.

Ps 5:4 Herra aamulla sinä kuulet ääneni, aamulla minä esitän pyyntöni sinulle ja odotan. Ps 55.18, Miika 7:7 Mutta minä kohotan katseeni Herraan, odotan pelastukseni Jumalaa. Minun Jumalani kuulee minua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti