torstai 4. kesäkuuta 2015

04.06.


Joh. 14:27
Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
Rinnakkaisviitteet
Joh. 16:33 Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."
Room. 5:1 Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
Fil. 4:7 ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.
Kol. 3:15 Ja vallitkoon teidän sydämissänne Kristuksen rauha, johon te olette kutsututkin yhdessä ruumiissa, ja olkaa kiitolliset.


John 14 (AMP)27 Peace I leave with you; My [own] peace I now give and bequeath to you. Not as the world gives do I give to you. Do not let your hearts be troubled, neither let them be afraid. [Stop allowing yourselves to be agitated and disturbed; and do not permit yourselves to be fearful and intimidated and cowardly and unsettled.]

Matt. 10:7
Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut
lähelle.'

Rinnakkaisviitteet
Matt. 3:2 ja sanoi: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut
lähelle."

Matt. 4:17 Siitä lähtien Jeesus rupesi saarnaamaan ja sanomaan: "Tehkää
parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle."

Luuk. 9:2 Ja hän lähetti heidät julistamaan Jumalan valtakuntaa ja parantamaan
sairaita.


Matt. 10:8
Parantakaa
sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia.
Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.

Rinnakkaisviitteet

Ap.t. 20:33 En minä ole halunnut kenenkään hopeata tai kultaa tai vaatteita;

Ap.t. 20:35 Kaikessa minä olen osoittanut teille, että näin työtä tehden tulee
huolehtia heikoista ja muistaa nämä Herran Jeesuksen sanat, jotka hän itse
sanoi: 'Autuaampi on antaa kuin ottaa.'


Matthew 10 (AMP)7 And as you go, preach, saying, The kingdom of heaven
is at hand!
8 Cure the sick, raise the dead, cleanse the lepers, drive out
demons. Freely (without pay) you have received, freely (without charge) give.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti