keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

23.06.


Jes. 60:20 Ei
sinun aurinkosi enää laske, eikä sinun kuusi vajene, sillä Herra on sinun
iankaikkinen valkeutesi, ja päättyneet ovat sinun murheesi päivät.


60:21 Sinun kansassasi ovat kaikki vanhurskaita, he saavat
periä maan iankaikkisesti, he, minun istutukseni vesa, minun kätteni teko,
minun kirkkauteni ilmoitukseksi.

60:22 Pienimmästä kasvaa heimo, vähäisimmästä väkevä kansa. Minä, Herra, sen
aikanansa nopeasti täytän.


Jes 60:20 Sinun
aurinkosi ei enää laske eikä kuu katoa, sillä Herra on sinun ainaisena
valonasi. Sinun murhepäiviesi luku on täyttynyt
21  Vanhurskaita ovat silloin kaikki kansasi
jäsenet,
maa on iäti oleva heidän.
He ovat taimia minun tarhassani,
minun kätteni työ, jolla osoitan kirkkauteni.

22 Pienimmästäkin tulee tuhatlukuinen heimo, vähäisimmästäkin
kasvaa mahtava kansa. Minä, Herra, toteutan tämän äkkiarvaamatta, kun hetki on
tullut.

 
Isaiah 60  (AMP)20 Your sun shall
no more go down, nor shall your moon withdraw itself, for the Lord shall be
your everlasting light, and the days of your mourning shall be ended.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti