keskiviikko 18. kesäkuuta 2014

19.06.

Ps 116. 12. Millä minä korvaan Herralle
kaikki hänen hyvät tekonsa
minua kohtaan?
13. Minä kohotan pelastuksen
maljan
ja huudan avukseni Herran
nimeä.
14. Minä täytän lupaukseni Herralle
koko hänen kansansa edessä.
15. Kallis on Herran silmissä hänen
hurskaittensa kuolema.
16. Oi Herra, minä olen sinun
palvelijasi! Minä olen sinun palvelijasi, sinun
palvelijattaresi poika.
Sinä päästit minut siteistäni.
17. Sinulle minä uhraan kiitosuhrin
ja huudan avukseni Herran
nimeä.
18. Minä täytän lupaukseni Herralle
koko hänen kansansa edessä,
19. Herran huoneen esipihoissa,
sinun keskelläsi, Jerusalem.
Halleluja!

What shall I render to the Lord for all His
benefits toward me? How can I repay
Him for all His bountiful dealings?
I will lift up the cup of salvation and
deliverance and call on the name of the Lord.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti