lauantai 21. kesäkuuta 2014

21.06.

Ps 119:44 Minä noudatan aina sinun lakiasi,
aina ja ikuisesti.
45 Sinun säädöstesi mukaan minä tahdon elää,
ja siksi voin kulkea kevein mielin.
46 Kuninkaittenkin edessä
kerron arkailematta sinun liitostasi.
47 Sinun käskyistäsi minä saan ilon,
ne ovat minulle rakkaat.
48 Minä kohotan käteni sinun puoleesi, minä tutkistelen sinun käskyjäsi. Ne ovat minulle rakkaat.
49 Muista lupausta, jonka palvelijallesi annoit!
Sinun sanasi antoi minulle toivon.
50 Sinun lupauksesi on kurjuudessa lohtunani,
se virvoittaa minut jälleen.
51 Röyhkeät ovat alati minua solvaamassa,
mutta minä en poikkea sinun laistasi.
52 Minä ajattelen ikiaikaisia päätöksiäsi, Herra,
niistä minä saan lohdun.
53 Minä joudun suunniltani jumalattomien tähden,
jotka hylkäävät sinun lakisi.
54 Sinun käskysi ovat riemulauluni,
kun asun täällä muukalaisena.
55 Yölläkin minä muistan sinut, Herra,
minä tahdon alati noudattaa lakiasi.
56 Tämä on minun tehtäväni: elää sinun säädöstesi mukaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti