perjantai 17. elokuuta 2018

19.08.2018 2 Kor 4:18, Joh 10:10


2. Korinttilaisille 4:18 FINRK

”jotka emme kiinnitä katsettamme näkyviin vaan näkymättömiin, sillä näkyvät ovat ajallisia mutta näkymättömät iankaikkisia.”

2 Corinthians 4:18 (NLT), personalized

“So I don’t look at the troubles I can see now; rather, I fix my gaze on things that cannot be seen. For the things I see now will soon be gone, but the things I cannot see will last FOREVER.”

Johannes 10:10 FINRK

”Varas ei tule muuta kuin varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut tuomaan elämän ja yltäkylläisyyden.””

Johannes 10:10 FB92

 ”Varas tulee vain varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut antamaan elämän, yltäkylläisen elämän.”

Joh:10:10 FIN 1938 Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys

John 10:10 (NLT), personalized

“The…[devil’s] purpose is to steal and kill and destroy. [But the purpose of Jesus] is to give me a rich and satisfying life [in which I am constantly flooded with peace and joy, I fulfill my complete destiny, I walk in health, prosperity and all my family serves God.]”

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti