perjantai 31. heinäkuuta 2015

02.08.

1Sam. 26:23 Herra palkitsee jokaiselle hänen vanhurskautensa ja uskollisuutensa. Sillä Herra
antoi sinut tänä päivänä minun käsiini, mutta minä en tahtonut satuttaa kättäni
Herran voideltuun.


Biblia (1776)
Herra maksaa jokaiselle hänen vanhurskautensa ja uskonsa jälkeen; sillä Herra
on sinun tänäpänä antanut minun käteeni, vaan en minä tahtonut satuttaa kättäni
Herran voideltuun.


1 Sam 26: 23 Herra palkitsee aina oikeamielisyyden ja
uskollisuuden. Herra antoi sinut tänään minun käsiini, mutta minä en tahtonut
kohottaa kättäni Herran voideltua vastaan.

1 Samuel 26 (AMP)23 The Lord rewards every man for his righteousness and
his faithfulness; for the Lord delivered you into my hands today, but I would
not stretch forth my hand against the Lord’s anointed.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti