perjantai 20. huhtikuuta 2018

21.04.2018 Ps 3.4


Ps. 3:4 Mutta sinä, Herra, olet minun kilpeni, sinä olet minun kunniani, sinä kohotat minun pääni.
Rinnakkaisviitteet
1Moos. 15:1 Näiden tapausten jälkeen tuli Abramille näyssä tämä Herran sana: "Älä pelkää, Abram! Minä olen sinun kilpesi; sinun palkkasi on oleva sangen suuri."
Ps. 5:13 Sillä sinä, Herra, siunaat vanhurskasta, sinä suojaat häntä armollasi niinkuin kilvellä.

Ps. 18:2 Hän sanoi: Sydämestäni minä rakastan sinua, Herra, minun voimani,
 Ps. 84:12 Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.
Biblia (1776)Mutta sinä, Herra, olet minun kilpeni, joka minun kunniaan saatat, ja minun pääni kohennat.

Psalm 3 (AMP)3 But You, O Lord, are a shield for me, my glory, and the lifter of my head.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti