perjantai 31. lokakuuta 2014

01.11.





 


Ps. 27:8

Minun sydämeni vetoaa sinun
omaan sanaasi: "Etsikää minun kasvojani." Herra, minä etsin sinun
kasvojasi.




Rinnakkaisviitteet


5Moos. 4:29 Mutta sitten sinä siellä etsit Herraa, sinun Jumalaasi, ja sinä
löydät hänet, kun kysyt häntä kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi.

Ps. 24:6 Tämä on se suku, joka häntä kysyy, joka etsii sinun kasvojasi, - tämä
on Jaakob. Sela.

Jes. 45:19 En ole minä puhunut salassa, en pimeässä maan paikassa; en ole
sanonut Jaakobin jälkeläisille: etsikää minua tyhjyydestä. Minä Herra puhun
vanhurskautta, ilmoitan, mikä oikein on.

Biblia (1776)


27:8 Minun sydämeni sanoo sinulle tämän sinun sanas: etsikäät minun kasvojani!
sentähden minä etsin, Herra, sinun kasvojas.

Englanti (KJV 1789)

27:8 [When thou saidst], Seek ye my face; my heart said unto thee, Thy face,
LORD, will I seek.


Ps 27: 8 Sydämeni muistaa sinun sanasi:

"Etsikää minun kasvojani."

Herra, minä tahdon etsiä sinua,


Ps 27: 8 You have said, Seek My face [inquire for and require My
presence as your vital need]. My heart says to You, Your face (Your presence),
Lord, will I seek, inquire for, and require [of necessity and on the
authority of Your Word].

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti