perjantai 1. elokuuta 2014

03.08.

2Sam. 22:3
Jumala, minun vuoreni, jonka turviin minä pakenen, minun kilpeni, autuuteni sarvi, varustukseni ja pakopaikkani, sinä pelastajani, joka pelastat minut väkivallasta! > Siirry

Rinnakkaisviitteet
Ps. 3:4 Mutta sinä, Herra, olet minun kilpeni, sinä olet minun kunniani, sinä kohotat minun pääni. > Siirry
Ps. 144:2 hän, joka antaa minulle armon; minun linnani, varustukseni ja pelastajani, minun kilpeni, jonka turviin minä pakenen, hän, joka laskee kansani minun valtani alle. > Siirry
Luuk. 1:69 ja kohottanut meille pelastuksen sarven palvelijansa Daavidin huoneesta > Siirry
Hebr. 2:13 ja taas: "Minä panen uskallukseni häneen"; ja taas: "Katso, minä ja lapset, jotka Jumala on minulle antanut!" > Siirry

Englanti (KJV 1789)
22:3 The God of my rock; in him will I trust: [he is] my shield, and the horn of my salvation, my high tower, and my refuge, my saviour; thou savest me from violence.


2 Sam 22:3 Jumalani, sinuun minä turvaudun,
sinä olet kallio,
olet kilpeni, pelastukseni sarvi,
olet vuori ja turvapaikka.
Sinä olet pelastajani,
sinä autat minut turvaan vainoojilta.


2 Sam 22:My God, my Rock, in Him will I take refuge; my Shield and the Horn of my salvation; my Stronghold and my Refuge, my Savior—You save me from violence.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti