maanantai 11. marraskuuta 2013

11.11.

Ps 139:1...Koko sydämestäni minä sinua kiitän,
sinua minä soitollani ylistän --
armosi ja uskollisuutesi tähden. 
 luja on antamasi lupaus.

3 .. sinä vastasit, annoit sydämeeni voimaa ja rohkeutta.
4 ... Herran kunnia on suuri! 6 Herra on korkeuksissa, mutta hän näkee alhaisimmankin ja erottaa jo etäältä ylpeän.

7 Vaikka minä kuljen ahdingosta ahdinkoon,
sinä annat minulle voimaa elää.


Ef. 3: 16 Rukoilen, että hän sanomattomassa kirkkaudessaan hengellään vahvistaisi ja voimistaisi teidän sisäistä olemustanne.
17 Näin Kristus asuu teidän sydämissänne, kun te uskotte, ja rakkaus on elämänne perustus ja kasvupohja.

Ef 1: 17 Minä rukoilen, että Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala, kirkkauden Isä, antaisi teille viisauden ja näkemisen hengen, niin että oppisitte tuntemaan hänet,  
18 ja että hän valaisisi teidän sisäiset silmänne näkemään, millaiseen toivoon hän on meidät kutsunut

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti