keskiviikko 13. marraskuuta 2013

13.11.

Jes 42:9 Näettekö: minkä olen ilmoittanut, se on tapahtunut, ja nyt minä ilmoitan uutta. Ennen kuin se taimelle ehtii, minä kerron sen teille.
Uusi laulu Herralle

10
Laulakaa Herralle uusi virsi,maan ääristä alkaen laulakaa hänen ylistystään,

te merenkulkijat ja itse meri, kaikki mitä siinä on,saaret ja rannikot, kaikki niiden asukkaat!
11 Antakoot äänensä kuulua
aavikko ja sen kaupungit
ja leirit, joissa Kedarin heimo asuu!
Riemuitkoot Selan rinteiden asukkaat,
vuorten laelta he huutakoot iloaan!
12 Antakoot he Herralle kunnian, kertokoot hänen ylistystään kaukaisille rannoille!

Jes 42:16 Mutta sokeat minä kuljetan tietä,
jota he eivät ole kulkeneet,
annan heidän astella polkuja, joita he eivät tunne.
Minä muutan pimeyden heidän edellään valoksi,
louhikkopolut sileäksi tieksi.
Nämä ovat minun tekoni,
näin olen tehnyt ja näin teen yhä.


Jes 43:1 Ja nyt -- näin sanoo Herra,
joka sinut loi, Jaakob,
joka sinut muovasi, Israel:
-- Älä pelkää. Minä olen lunastanut sinut.
Minä olen sinut nimeltä kutsunut,
sinä olet minun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti