maanantai 2. syyskuuta 2013

02.09.

Hoos 6:3 Ottakaamme opiksemme, pyrkikäämme tuntemaan Herra! Hän tulee, se on varmaa kuin aamun koitto. Hän tulee kuin sade, kuin kevätsade, joka kastelee maan."

4 -- Mitä minun pitäisi tehdä sinulle, Efraim,
mitä sinulle, Juuda?
Teidän uskollisuutenne on kuin aamupilvi,
kuin kaste, joka kohta haihtuu.
5 ...Minun oikeuteni on kirkas kuin valo.
6 Uskollisuutta minä vaadin, en uhrimenoja, Jumalan tuntemista, en polttouhreja.

11 ... minä käännän kansani kohtalon.

Ps 28:6 Kiitetty olkoon Herra!
Hän on kuullut avunpyyntöni.
7 Herra on minun voimani ja kilpeni, häneen minä luotan. Minä sain avun, ja minun sydämeni riemuitsee, minä laulan ja ylistän Herraa.


8 Herra on kansansa voima,
voideltunsa apu ja turva.
9 Pelasta kansasi ja siunaa omiasi, kaitse ja kanna heitä nyt ja aina
.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti