perjantai 4. syyskuuta 2020

04.09.2020 Ps 28:7-8


Ps 28:7-8 FB92

Herra on minun voimani ja kilpeni,

häneen minä luotan.

Minä sain avun, ja minun sydämeni riemuitsee,

minä laulan ja ylistän Herraa.

8Herra on kansansa voima,

voideltunsa apu ja turva.

Psalmien 28:7-8 Raamattu 1933/38

7 Herra on minun voimani ja kilpeni; häneen minun sydämeni turvasi, ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee, ja veisuullani minä häntä ylistän.

8 Herra on kansansa väkevyys, hän on voideltunsa pelastus ja turva.

Psalm 28:7-8 Amplified Bible, Classic Edition

7 The Lord is my Strength and my [impenetrable] Shield; my heart trusts in, relies on, and confidently leans on Him, and I am helped; therefore my heart greatly rejoices, and with my song will I praise Him.

8 The Lord is their [unyielding] Strength, and He is the Stronghold of salvation to [me] His anointed.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti