maanantai 17. joulukuuta 2018

17.12.2018 Joh 14:20, Hooa 14:7,8


Joh 14:20 FINRK Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni ja te olette minussa ja minä teissä.  Joh. 1 7:21–23
John 14:20 Amplified Bible, Classic Edition (AMPC)

20 At that time [when that day comes] you will know [for yourselves] that I am in My Father, and you [are] in Me, and I [am] in you.

John 14:20 Amplified Bible (AMP)

20 On that day [when that time comes] you will know for yourselves that I am in My Father, and you are in Me, and I am in you.

 

Hoos. 14:7 KR 1933/-38 Sen vesat leviävät, sen kauneus on oleva kuin öljypuun ja sen tuoksu kuin Libanonin. 

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)

Ps. 52:10 Mutta minä olen kuin viheriöitsevä öljypuu Jumalan huoneessa, minä turvaan Jumalan armoon aina ja iankaikkisesti. 

Kork.V. 4:11 Sinun huulesi tiukkuvat hunajaa, morsiameni; mesi ja maito on sinun kielesi alla, ja sinun vaatteittesi tuoksu on kuin Libanonin tuoksu." 



Biblia (1776)
Hoos. 14:7 Hänen oksansa pitää hajooman, että hän itse olis ihanainen niinkuin öljypuu, ja hänen pitää hajuaman niinkuin Libanon.
(KJV 1789)Hoos. 14:6 His branches shall spread, and his beauty shall be as the olive tree, and his smell as Lebanon.

Hosea 14:7 NLT "My people will again live under my shade.  They will flourish like grain and blossom like grapevines.  They will be as fragrant as the wines of Lebanon."
Hoos. 14:8 KR 1933/-38 Sen varjossa asuvaiset kasvattavat jälleen viljaa ja kukoistavat kuin viiniköynnös. Sen maine on oleva kuin Libanonin viinin. 

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)

Ps. 91:1 Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy, 

Kork.V. 1:2 Hän suudelkoon minua suunsa suudelmilla. Sillä sinun rakkautesi on suloisempi kuin viini.

Jes. 4:6 ja verho varjoamassa päivän helteeltä sekä turvaamassa ja suojaamassa rajuilmalta ja sateelta. 

Biblia (1776)

Hoos. 14:8 Ja heidän pitää taas istuman hänen varjonsa alla, ja jyvistä itsensä ravitseman, ja kukoistuman niinkuin viinapuu. Ja hänen muistonsa pitää niinkuin Libanonin viina oleman.

(KJV 1789)Hoos. 14:7 They that dwell under his shadow shall return; they shall revive as the corn, and grow as the vine: the scent thereof shall be as the wine of Lebanon.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti