perjantai 19. heinäkuuta 2013

20.07.

Ps 146: 5 Onnellinen se, jonka auttaja on Jaakobin Jumala,
onnellinen se, joka turvaa Herraan, Jumalaansa.

 Fil 3: 12 En tarkoita, että olisin jo saavuttanut päämääräni tai jo tullut täydelliseksi. Mutta pyrin kaikin voimin saavuttamaan sen, kun kerran Kristus Jeesus on ottanut minut omakseen.
13 Veljet, en katso vielä päässeeni siihen asti. Vain tämän voin sanoa: jättäen mielestäni sen, mikä on takanapäin, ponnistelen sitä kohti, mikä on edessä.


Ps 145: Minä laulan sinun kunniaasi,
Jumalani, kuninkaani!
Minä kiitän sinun nimeäsi
aina ja ikuisesti.
2
Joka päivä minä sinua kiitän,
minä ylistän sinun nimeäsi
aina ja ikuisesti.
3 Suuri on Herra, ylistettävä yli kaiken, tutkimaton hänen suuruutensa!
5 …Minä mietiskelen sinun ihmetekojasi.6… Minä julistan sinun suuruuttasi.7 Levitköön sanoma sinun hyvyytesi runsaudesta, kiitettäköön sinun vanhurskauttasi riemuiten.
8 Anteeksiantava ja laupias on Herra,
hän on kärsivällinen,
suuri on hänen hyvyytensä.
9 Herra on hyvä kaikille,
hän armahtaa kaikkia luotujaan.
10
Herra, sinua ylistäkööt kaikki luotusi,
uskolliset palvelijasi kiittäkööt sinua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti