torstai 3. maaliskuuta 2016

03.03. Psalmi 52:10-11



Ps 52: 10. Mutta minä olen kuin viheriöivä

öljypuu Jumalan huoneessa,

minä turvaan Jumalan armoon

aina ja ikuisesti.

11. Minä kiitän sinua aina siitä, mitä

olet tehnyt,

ja panen toivoni hurskaittesi
edessä sinun nimeesi, sillä se on hyvä.Ps. 52:10
Mutta minä olen kuin viheriöitsevä öljypuu Jumalan huoneessa, minä turvaan Jumalan armoon aina ja iankaikkisesti.
Rinnakkaisviitteet
Ps. 92:13 Vanhurskas viheriöitsee kuin palmupuu, hän kasvaa kuin Libanonin setri.

Biblia (1776)
Mutta minä olen niinkuin viheriäinen öljypuu Herran huoneessa: minä uskallan Jumalan laupiuteen aina ja ijankaikkisesti.
Englanti (KJV 1789)
(8) But I am like a green olive tree in the house of God: I trust in the mercy of God for ever and ever.
Ps. 52:11
Minä kiitän sinua iäti, että sen teit, ja minä odotan sinun hurskaittesi edessä sinun nimeäsi, sillä se on hyvä.
Biblia (1776)
Minä tahdon sinua kiittää ijankaikkisesti, ettäs sen teit, ja odottaa sinun nimeäs; sillä se on hyvä sinun pyhäis edessä.
Englanti (KJV 1789)
(9) I will praise thee for ever, because thou hast done it: and I will wait on thy name; for it is good before thy saints.
Psalm 52:8-9Amplified Bible (AMP)
But as for me, I am like a green olive tree in the house of God;
I trust [confidently] in the lovingkindness of God forever and ever.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti