tiistai 19. tammikuuta 2016

19.01. Fil. 2:13, Gal. 5:16


Fil. 2:13, Gal. 5:16
Jumala saa teissä aikaan sen, että tahdotte tehdä ja myös teette niin kuin on hänen hyvä tarkoituksensa.” Fil. 2:13


”Tarkoitan tätä: antakaa Hengen ohjata elämäänne, niin ette toteuta lihanne, oman itsekkään luontonne haluja.” Gal. 5:16

Philippians 2:13Amplified Bible (AMP)
13 For it is [not your strength, but it is] [a]God who is effectively at work in you, both to will and to work [that is, strengthening, energizing, and creating in you the longing and the ability to fulfill your purpose] for His good pleasure.
Footnotes:
Philippians 2:13 God supports the believer, but it is the believer’s responsibility to do what he has been called by God to do.

Galatians 5:16Amplified Bible (AMP)
16 But I say, walk habitually in the [Holy] Spirit [seek Him and be responsive to His guidance], and then you will certainly not carry out the desire of the [a]sinful nature [which responds impulsively without regard for God and His precepts].
Footnotes:
Galatians 5:16 Lit flesh.

2 kommenttia:

  1. Hei! Löysin sattumalta blogisi googlen kautta,täällä on lohduttavia ja opettavia Raamatunlause. Minä olen myös uskossa ja Jumalan sana on rakas ja se tuo rohkaisua ja turvaa rauhattomassa maailmassa.
    Jos kiinnostaa niin käy katsomassa blogiani, olen kirjoittanut uskosta ja todiatuksia siitä miten Jumala on auttanut minua ja olen lisännyt sinne myös muita juttuja. Blogin osoite on: sunrise41.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi! Sinun blogisi on virkistävä! Hyvää kevään odotusta!

      Poista