perjantai 2. elokuuta 2013

03.08.

Ps 66:16 Tulkaa, kaikki jotka palvelette Jumalaa,
kuulkaa, kun minä kerron,
mitä Jumala on minulle tehnyt.
17 Minä huusin häntä avukseni
ylistyslaulu jo kielelläni.
18 Jos minulla olisi ollut paha mielessä,
ei Herra olisi kuullut minua,
19 mutta hän kuunteli,
hän kuuli rukoukseni.
20 Ylistetty olkoon Jumala! Hän ei torjunut rukoustani eikä kieltänyt minulta armoaan.



Joh 17:. 3 Ja ikuinen elämä on sitä, että he tuntevat sinut, ainoan todellisen Jumalan, ja hänet, jonka olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.
Rinnakkaisviitteet:
Fil 3: 8 Pidän todella sitä kaikkea pelkkänä tappiona, sillä Herrani Kristuksen Jeesuksen tunteminen on minulle arvokkaampaa kuin mikään muu. Hänen tähtensä olen menettänyt kaiken, olen heittänyt kaiken roskana pois, jotta voittaisin omakseni Kristuksen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti