keskiviikko 29. syyskuuta 2021

29.09.2021 Jes 41:10

Jesaja 41:10 FINRK ”älä pelkää, sillä minä olen kanssasi. Älä pälyile ympärillesi, sillä minä olen sinun Jumalasi. Minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä.”

 Jesajan 41:10 Raamattu 1933/38 10 älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; älä arkana pälyile, sillä minä olen sinun Jumalasi; minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä.

Jesaja 41:10 B1776 Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssas; älä harhaile; sillä minä olen sinun Jumalas: minä vahvistan sinun, minä autan myös sinua, ja tuen myös sinun vanhurskauteni oikialla kädellä.

Isaiah 41:10 Amplified Bible10 Do not fear [anything], for I am with you;Do not be afraid, for I am your God.I will strengthen you, be assured I will help you;I will certainly take hold of you with My righteous right hand [a hand of justice, of power, of victory, of salvation

Isaiah 41:10 NLT”Don’t be afraid, for I am with you. Don’t be discouraged, for I am your God. I will strengthen you and help you. I will hold you up with my victorious right hand.”

Isaiah 41:10 EASY ”I am with you, so do not be afraid. I am your God, so do not be upset. I will make you strong and I will help you. My powerful right hand will keep you safe.””

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti