perjantai 9. toukokuuta 2014

30.05.

Ps 4: 4 Tietäkää: Herra tekee omilleen ihmeellisiä tekoja. Hän kuulee minua, kun huudan häntä avuksi.
Ps 3: 4 Sinä, Herra, sinä olet minun kilpeni ja kunniani,
sinä nostat minun pääni pystyyn.
5 Minä huudan avukseni Herraa,
ja hän vastaa minulle pyhältä vuoreltaan. (sela)
6 Minä menen levolle ja nukahdan,
sitten herään taas aamuun.
Koko yön Herra suojelee minua.
Ps 10: 17 Herra, sinä kuulet, mitä köyhät kaipaavat.
Sinä kuuntelet tarkoin, sinä rohkaiset heitä.
18 Sinä hankit oikeuden orvolle ja sorretulle, eikä pelko enää aja ketään pois maasta.
Ps 18: 7 Silloin minä huusin hädässäni Herraa, kutsuin avuksi Jumalaani. Ääneni kantautui hänen temppeliinsä, ja hän kuuli minun huutoni.
Ps 116: 1 Minä rakastan Herraa. Hän kuulee minua,
hän kuulee hartaan pyyntöni.
2 Kun huudan häntä avuksi, hän kuuntelee.

Ps 121: Herra on varjelijasi 1  Matkalaulu.

Minä kohotan katseeni vuoria kohti.
Mistä saisin avun?
2 Minä saan avun Herralta, häneltä, joka on luonut taivaan ja maan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti