tiistai 18. maaliskuuta 2014

28.03.

Hoos 2: 20 Sinä päivänä minä luon rauhan: Villieläimet, taivaan linnut, maan matelijat eivät enää tuota vaaraa. Minä särjen jousen ja miekan, niin ettei sotia enää käydä. Minä annan kansani asua turvassa.21 Minä kihlaan sinut, otan omakseni ainiaaksi,
minä liitän sinut itseeni
vanhurskauden ja oikeuden sitein,
rakkaudella ja hyvyydellä.
22 Minä liitän sinut itseeni uskollisuuden sitein,
ja sinä tulet tuntemaan Herran.
23 Tuona päivänä minä vastaan pyyntöihin,
sanoo Herra,
minä vastaan taivaan pyyntöön, ja taivas vastaa
maalle.
24 Maa vastaa viljan, viinin ja öljyn pyyntöön,
ja ne vastaavat Jisreelille.
25 Minä kylvän Israelin tähän maahan omaksi kansakseni. Minä rakastan Lo-Ruhamaa, minä sanon Lo-Ammille: "Sinä olet minun kansani!" Ja hän vastaa minulle: "Sinä olet minun Jumalani!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti