maanantai 21. heinäkuuta 2014

viehättymällä, hurmaantuneena


Kuinka voin puhdistaa itseni? Jeesus on Jumalan Sana, elävä, persoona. Viehättymällä, hurmaantuneena tähän Persoonaan, Jeesukseen ja säilyttämällä sisälläni, sydämessäni, mielessäni Hänen Sanansa, Hänet, asettaudun, toimin, elän Hänen Sanassaan, Hänen Sanansa mukaan, Hänen mukaansa.
Koko sydämelläni, mielelläni, ajallani olen etsinyt Sinua, janoisena, tiedonhaluisena, kaipaavana Sinua, Sanaasi, totuutta.
Oh, älä salli minun vaeltaa tai astua syrjään, en tietämättömyydestä enkä tahallani käskyistäsi, määräyksistäsi, Sanastasi, Sinusta.
Sanasi on asetettu, piirretty, muurattu sydämeeni, Sanasi lepää sydämessäni, että en voisi langeta Sinua vastaan.
Siunattu, Pyhä, Armas, Autuas olet Sinä Herrani, opeta minulle säädöksesi, Itsesi!


Ps 119: How shall a young man cleanse his way? By taking heed and keeping watch [on himself] according to Your word [conforming his life to it].
10 
With my whole heart have I sought You, inquiring for and of You and yearning for You; Oh, let me not wander or step aside [either in ignorance or willfully] from Your commandments.
11 Your word have I laid up in my heart, that I might not sin against You.
12 Blessed are You, O Lord; teach me Your statutes.

Ps 119: 9. Kuinka voi nuorukainen pitää
tiensä puhtaana?
Siten, että noudattaa sinun
sanaasi.
10. Minä etsin sinua koko
sydämestäni.
Älä salli minun eksyä sinun
käskyistäsi.
11. Olen kätkenyt sanasi sydämeeni,
etten tekisi syntiä sinua vastaan.
12. Siunattu olet sinä, Herra!
Opeta minulle lakisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti