tiistai 29. heinäkuuta 2014

29.07.


Ps. 119:103
Kuinka makeat ovat minulle sinun lupauksesi! Ne ovat hunajaa makeammat minun suussani. > Siirry
Ei rinnakkaisviitteitä
Englanti (KJV 1789)

119:103 How sweet are thy words unto my taste! [yea, sweeter] than honey to my mouth!
119:104 Sinun asetuksistasi minä saan ymmärrystä; sentähden minä vihaan kaikkia valheen teitä. >> Jakeen lisätiedot
119:105 Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.
119:106 Minä olen vannonut ja tahdon sen täyttää: noudattaa sinun vanhurskautesi oikeuksia.
119:107 Minä olen kovin vaivattu; Herra, virvoita minua sanasi jälkeen.
119:108 Kelvatkoon sinulle, Herra, minun suuni vapaaehtoiset uhrit, ja opeta minulle oikeutesi.
119:109 Minun henkeni häälyy alati kämmenelläni, mutta sinun lakiasi minä en unhota.  Jakeen lisätiedot
119:114 Sinä olet minun suojani ja kilpeni, sinun sanaasi minä panen toivoni. >> Jakeen lisätiedot


Ps 119:103 Miten suloiset ovatkaan sinun sanasi!
Ne maistuvat hunajaa makeammilta.
104 Sinun säädöksesi antavat minulle ymmärrystä. Sen tähden minä vihaan kaikkia valheen teitä!
105 Sinun sanasi on lamppu, joka valaisee askeleeni,
se on valo minun matkallani.
106 Olen vannonut valan, ja valani pidän:
minä noudatan sinun vanhurskaita päätöksiäsi.
107 Herra, paljon olen joutunut kärsimään.
Anna minun elää -- tee sanasi mukaan!
108 Olkoon lupaukseni sinulle mieluisa uhri, Herra.
Opeta minut tuntemaan päätöksesi!
113 Mieltään muuttelevia minä vihaan,
mutta sinun lakiasi rakastan.
114 Sinä olet minun suojani ja kilpeni,
sinun sanaasi minä panen toivoni.


Ps 119:103. Kuinka suloisia ovatkaan
sanasi kielelläni, hunajaa makeampia suussani!
104. Sinun asetuksistasi minä saan
ymmärrystä.
Sen tähden minä vihaan kaikkia
valheen teitä.
105. Sinun sanasi on jalkojeni
Lamppu ja valo minun polullani.
106. Olen vannonut ja tahdon pitää
valani, että noudatan sinun
vanhurskaita päätöksiäsi.
107. Olen kärsinyt hyvin paljon.
Herra, virvoita minua sanasi
mukaan.
108. Kelvatkoot sinulle, Herra,
minun suuni vapaaehtoiset
uhrit. Opeta minulle säädöksesi.
109. Henkeni on aina
kämmenelläni, mutta sinun opetustasi en
unohda.
110. Jumalattomat ovat virittäneet
ansan minun eteeni, mutta sinun asetuksistasi minä
en eksy.
111. Sinun todistuksesi ovat
ikuinen perintöosani, ne ovat sydämeni ilo.
112. Olen taivuttanut sydämeni
noudattamaan sinun lakejasi,
aina ja loppuun asti.

114. Sinä olet kätköpaikkani ja
kilpeni, sinun sanaasi minä panen
toivoni.


Ps 119:103 How sweet are Your words to my taste, sweeter than honey to my mouth!104 Through Your precepts I get understanding; therefore I hate every false way.
105 Your word is a lamp to my feet and a light to my path.
106 I have sworn [an oath] and have confirmed it, that I will keep Your righteous ordinances [hearing, receiving, loving, and obeying them].
107 I am sorely afflicted; renew and quicken me [give me life], O Lord, according to Your word!
108 Accept, I beseech You, the freewill offerings of my mouth, O Lord, and teach me Your ordinances.
109 My life is continually in my hand, yet I do not forget Your law.
114 You are my hiding place and my shield; I hope in Your word.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti