lauantai 19. heinäkuuta 2014

ylistäkää


Psalm 103
[A Psalm] of David.

Ps. 103: 1 Bless (affectionately, gratefully praise) the Lord, O my soul; and all that is [deepest] within me, bless His holy name!
Bless (affectionately, gratefully praise) the Lord, O my soul, and forget not [one of] all His benefits—
Who forgives [every one of] all your iniquities, Who heals [each one of] all your diseases,
Who redeems your life from the pit and corruption, Who beautifies, dignifies, and crowns you with loving-kindness and tender mercy;
Who satisfies your mouth [your necessity and desire at your personal age and situation] with good so that your youth, renewed, is like the eagle’s [strong, overcoming, soaring]!


Ps 103:1 Daavidin virsi. Kiitä Herraa, minun sieluni, ja kaikki, mitä minussa on, hänen pyhää nimeänsä.
103:2 Kiitä Herraa, minun sieluni, äläkä unhota, mitä hyvää hän on sinulle tehnyt,
103:3 hän, joka antaa kaikki sinun syntisi anteeksi ja parantaa kaikki sinun sairautesi,
103:4 joka lunastaa sinun henkesi tuonelasta ja kruunaa sinut armolla ja laupeudella,
103:5 joka sinun halajamisesi tyydyttää hyvyydellään, niin että sinun nuoruutesi uudistuu kuin kotkan. >> Jakeen lisätiedot

Ps 103:Herran armo on suuri
1  Daavidin psalmi.
Ylistä Herraa, minun sieluni,
ja kaikki mitä minussa on,
ylistä hänen pyhää nimeään.
2 Ylistä Herraa, minun sieluni, älä unohda, mitä hyvää hän on sinulle tehnyt.
3 Hän antaa anteeksi kaikki syntini
ja parantaa kaikki sairauteni.
4 Hän päästää minut kuoleman otteesta
ja seppelöi minut armolla ja rakkaudella.
5 Hän ravitsee minut aina hyvyydellään, ja minä elvyn nuoreksi, niin kuin kotka.

Ps 103: Herra on laupias ja armahtava

1.Daavidin psalmi.
Ylistä H erraa  minun sieluni, ja
kaikki mitä minussa on,

hänen pyhää nimeään.

2. Ylistä H erraa, minun sieluni,
äläkä unohda, mitä hyvää hän
on tehnyt.

3.H än antaa kaikki syntisi anteeksi
ja parantaa kaikki sairautesi.
4.Hän lunastaa sinun elämäsi
turmiosta ja kruunaa sinut armolla ja
laupeudella.
5. Hän tyydyttää sinun kaipauksesi
hyvyydellään;
sinun nuoruutesi uudistuu kuin kotka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti