maanantai 29. syyskuuta 2014

01.10.

Mark. 9:23
Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Jos voit!' Kaikki on mahdollista sille, joka uskoo."
Rinnakkaisviitteet

Mark. 11:23 Totisesti minä sanon teille: jos joku sanoisi tälle vuorelle: 'Kohoa ja heittäydy mereen', eikä epäilisi sydämessään, vaan uskoisi sen tapahtuvan, minkä hän sanoo, niin se hänelle tapahtuisi.
Luuk. 17:6 Niin Herra sanoi: "Jos teillä olisi uskoa sinapinsiemenenkään verran, niin te voisitte sanoa tälle silkkiäispuulle: 'Nouse juurinesi ja istuta itsesi mereen', ja se tottelisi teitä.
Fil. 4:13 Kaikki minä voin hänessä, joka minua vahvistaa.
Englanti (KJV 1789)
9:23 Jesus said unto him, If thou canst believe, all things [are] possible to him that believeth.


Mark 9:23 "Jos voit?" vastasi Jeesus. "Kaikki on mahdollista sille, joka uskoo." 24 Silloin pojan isä heti huusi: "Minä uskon! Auta minua epäuskossani!"

Mark. 9: 23 And Jesus said, [You say to Me], If You can do anything? [Why,] all things can be (are possible) to him who believes!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti